Prezentácia Vašich realít na Facebooku

facebook logo

Facebook a realitný trh

V dnešnej dobe je bez všetkých pochybností zrejmé, že prevažná väčšina realitných transakcií je realizovaná prostredníctvom internetu - na internet spoliehajú nielen predávajúci a kupujúci, ale aj realitný profesionáli.

Platforma Facebook je jednou z najrozšírenejších sociálnych sietí na internete, aktuálne s viac než 500 miliónmi aktívnych používateľov, z ktorých 50 percent používa Facebook každý deň. Celkom strávia všetci používatelia na Facebooku viac ako 700 miliárd minút mesačne .

Aktuálny (01/2011) počet užívateľov Facebooku na Slovensku je viac ako 1 280 000.

S príchodom sociálnych sietí je viac ako inokedy dôležité, aby realitný maklér dokázal sledovať aktuálne trendy a následne maximálne zužitkovať ich možný obchodný potenciál.

Facebook je naozaj skvelá platforma, ktorý pomôže rastu vášho obchodu s nehnuteľnosťami. Spotrebitelia dnes požadujú oveľa viac ako im ponúkajú niektoré zastarané realitné portály, a Facebook vo spojení s AReality.sk umožňuje pristupovať k týmto ľuďom na omnoho osobnejšie úrovni.

Realitný marketing s Facebookom

Predtým jako budete môcť začať efektívne využívať Facebook pri vašom obchodovaní s nehnuteľnosťami, je dôležité porozumieť princípom fungovania sociálnych sietí a využiť ich vo svoj prospech. Zároveň je tiež dôležité vyvrátiť niektoré predsudky o Facebooku.

MÝTUS: Facebook je len hračka pre teenagerov a študentov.

SKUTOČNOSŤ: To je sčasti pravda, ale len ak to umožníte. Facebook umožňuje svojim užívateľom veľmi presne nastaviť ochranu osobných údajov, tj určiť, ktorí ľudia môžu alebo nemôžu vidieť určitý obsah, ktorý poskytujete.

TIP: Najjednoduchší spôsob, ako dosiahnuť zabezpečenie Vášho súkromia, je založiť si Stránku pre fanúšikov alebo Firemné straky (navyše k Vášmu súkromnému Facebook profilu !). Tým môžete pohodlne oddeliť svoje aktivity súvisiace s podnikaním a zároveň umožniť svojim priateľom a rodine prezerať Váš súkromný Facebook profil.

MÝTUS: Musíte mať tisíce priateľov na Facebooku, aby bol marketing efektívny.

SKUTOČNOSŤ: Veľká sieť priateľov a fanúšikov je určite užitočná, ale ďaleko dôležitejšia ako počet je ich demografická štruktúra. Niekoľko dobre vyprofilovaných užívateľov, ku ktorým máte nejaký vzťah, môže byť omnoho cennejšie ako tisíc ľudí, ktoré sotva poznáte.

TIP: Ak chcete získať správny typ priateľov a fanúšikov pre Váš Facebook profil a stránky, MUSÍTE uverejňovať zaujímavý, relevantný a užitočný obsah. S nezaujímavým obsahom úspechu ťažko nedosiahnete.

Ďalšie dôvody pre realitné kancelárie, prečo byť na Facebooku

  • Existuje viac než 500 miliónov aktívnych používateľov
  • Interakcia s ostatnými na Facebooku môže byť zábavná (a návyková)
  • Efektívna marketingová kampaň na Facebooku Vám nezaberie ani 5 minút denne
  • Facebook je zadarmo

Tipy pre realitných profesionálov

V nasledujúcom texte predpokladáme, že ste si už zriadili svoj osobný profil na Facebooku, a môžeme sa teda venovať efektívnemu využitiu Facebooku pre Váš realitný biznis.

Ak na Facebooku ešte nie ste a potrebujete pomoc, potom si prečítajte niektorý z on-line návodov alebo nám napíšte, aby sme Vám mohli poradiť.

1. Založte si Stránku pre fanúšiky / Firemnú stránku

facebook wall
Facebook: Príklad vzhľadu firemnej realitnej stránky

Pre realitný marketing na Facebooku môžete využiť buď Váš súkromný profil alebo si založiť Stránku pre fanúšikov (Fan Page) alebo Firemné stránku (Business Page).

Funkcie a vlastnosti sú veľmi podobné, ale ak hľadáte jednoduché riešenie, ako oddeliť pracovné záležitosti od súkromných, potom zvoľte Stránku pre fanúšikov / Firemné stránku.

Hlavný rozdiel medzi Stránkami pre fanúšikov / Firemnými stránkami a stránkou vášho súkromného profilu je ten, že stránky zhromažďujú fanúšikov, zatiaľ čo stránka profilu zbiera priateľov.

Na stránke alebo Vašom profile potom môžete prezentovať príspevky, vkladať fotografie, videá, odkazy a ďalší zaujímavý obsah.

Kliknite tu pre založenie Facebook stránky

2. Získejte pre svoju stránku unikátne užívateľské meno

Facebook umožňuje používateľom získať pre profily a stránky unikátne tzv užívateľské meno. Užívateľské meno je ľahšie zapamätateľné pre užívateľov a získate s ním lepšie výsledky vo vyhľadávaní (SEO).

Pozor, aby ste však mohli získať užívateľské meno, je potrebné pre Vašu stránku získať aspoň 25 fanúšikov. Je teda dobré pre začiatok uveřejnit nejaký hodnotný obsah a upozorniť naň Vašich priateľov, ktorí si ho môžu obľúbiť.

Kliknite tu pre získanie vášho užívateľského mena na Facebooku
facebook seo url
Príklad skrátené adresy stránky s užívateľským menom

3. Vyskúšajte reklamu na Facebooku

Na rozdiel od ostatných reklamných médií, Facebook umožňuje svojim používateľom vytvárať veľmi presne cielené reklamy - môžete osloviť skupiny užívateľov podľa veku, vzdelania, záľub a ďalších. Máte na prenájom byty pre študentov?Nie je nič jednouduššího, ako presne vytvoriť a nastaviť kontextovú reklamu.

Navyše, reklama na Facebooku je typu PPC (Pay Per Click) - platíte nie za zobrazenie, ale až za skutočné kliknutie a ceny inzercie sú priaznivé.

Reklamu samozrejme môžete použiť aj na získanie ďalších fanúšikov pre Vaše stránky!

Kliknite tu, aby ste mohli začať s reklamami na Facebooku

4. Nezabúdajte na obsah!

Pre udržanie pozornosti fanúšikov Vašej stránky a Vašich priateľov je potrebné predovšetkým pravidelne publikovať kvalitný a unikátny obsah.

Prezentujte na Facebooku Vaše nehnuteľnosti vždy s obsiahlym textom a reprezentatívnymi fotografiami. Pomôžete tým návštevníkom, ale aj vyhľadávačom, aby Vaše nehnuteľnosti boli čo najlepšie vyhľadateľné

Nezabudnite, že môžete okrem fotografií a textu aj vkladať videoprezentácie, odkazy a ďalší zaujímavý obsah.

5. To najlepšie na záver: AReality.sk exportuje na Facebook !

Ako prvý realitný portál na Slovenskom sme pre Vás ZADARMO spustili plne automatizovaný export Vašich nehnuteľností z AReality.sk na profily Facebooku.

Nemusíte sa o nič starať a AReality.sk bude automaticky vkladať na Váš Facebook aktuálne nehnuteľnosti, vrátane fotografií, popisu a odkazov na zákazku.
facebook item
Nastavenie a aktiváciu exportov môžete jednoducho vykonať v členskej sekcii nášho serveru, položka nastavenia exportov / Facebook. Môžete zadať ID profilu Vašej Firemné stránky alebo exportovať na súkromný profil.
facebook item comment

TOPlist TOPlist